Veelgestelde vragen
Tijdens het online winkelen, het afronden van uw bestelling of na ontvangst van uw bestelling kan het natuurlijk voorkomen dat u vragen heeft. Hier vindt u de meest gestelde vragen van onze Viruspreventiescherm-klanten. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice door te bellen of te e-mailen, of u kunt gebruik maken van onze chatservice rechts onderin uw scherm.
Hoe weet ik dat Viruspreventiescherm.nl mijn online bestelling heeft ontvangen?
Zodra Viruspreventiescherm.nl jouw bestelling heeft ontvangen, krijgt u op de mail een bevestiging met uw bestelling.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wanneer alles klopt kut u kiezen uit verschillende betaalmethoden: Creditcard, iDEAL, Bancontact of PayPal. Wanneer de bestelling voor een bedrijf is, kunt u er ook voor kiezen om op factuur te betalen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De meeste producten worden de volgende werkdag geleverd, maar vanwege de drukte bij de postorderbedrijven kan dit verschillen. Bij het product vindt u de exacte levertijd. Vooral de preventieschermen hebben een langere levertijd vanwege de drukte.
Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer u meer dan 250,- euro uitgeeft, is uw bezorging gratis. De items worden voor u gereserveerd tot de betaling is afgerond. Zit u hier onder, dan kost de bezorging geld. Dit verschilt per product. Preventieschermen hebben verzendkosten van 9,95 euro en de kleinere producten hebben verzendkosten van 6,50 euro.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
De bestelling wordt goed en stevig verpakt, zodat deze niet kan beschadigen.
Wat is het retourbeleid van Viruspreventiescherm.nl?
De consument krijgt het recht om na ontvangst van de bestelling binnen 8 dagen de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden (herroepingsrecht). De termijn begint te lopen vanaf het moment dat de (gehele) bestelling door de consument is ontvangen. Er bestaat geen herroepingsrecht wanneer de producten volgens zijn specificaties op maat zijn gemaakt. Zo worden op maat gemaakte schermen niet retour genomen.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het ongebruikte en onbeschadigde product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele verzendverpakking aan verkoper retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Beschadigde producten kunnen niet worden geretourneerd. De vrachtkosten van de zending zijn voor de rekening van de koper.
Wat doe ik als er iets defect of incorrect is wanneer ik mijn pakket ontvang?
Wanneer een artikel defect of incorrect is wordt er verzocht contact op te nemen met de klantenservice. Onze klantenservice zal dit dan direct met u oplossen.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen zijn exclusief BTW, de BTW wordt verrekend bij het betaalproces.
Ik heb een bedrijf in België, dan hoef ik hier toch gen BTW te betalen?
Wanneer u een bedrijf in België heeft kunt u dit aangeven wanneer u betaalt via ‘op factuur’ wij zullen de BTW dan verleggen op de factuur.
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De algemene voorwaarden van Viruspreventiescherm.nl vindt u via hier.